Zamek1, MAGIA I MIECZ(2)
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Zamek
arkusz 1/2
www.magiaimiecz2003.prv.pl
WOJNA
OAZA
KRÓLEWSKA GWARDIA
WOJNA
JASK.CZAROWNIKA
KRÓLEWSKA GWARDIA
WOJNA
ŒWI¥TYNIA
KRÓLEWSKA GWARDIA
WOJNA
ZAMEK
KRÓLEWSKA GWARDIA
MIEJSCE
MIEJSCE
POS¥G
SI£A 7
Uzbrojony oddzia³ s³u¿yæ bêdzie wiernie
Królowi Œrodkowej Krainy w okresie wojny.
Bêd¹ starali siê aresztowaæ ka¿dego
Poszukiwacza nie bêd¹cego Genera³
em. Pokonani umieszczeni zostan¹ na obszarze
„Cela wiêzienna” w „Podziemiach”, na takich
samych zasadach co Ciemnica w „Mieœcie”.
Królewskiej Gwardii nie mo¿na przekupiæ kart¹
„Wino” (Ekwipunek-„Wioska”).
SI£A 9
Uzbrojony oddzia³ s³u¿yæ bêdzie wiernie
Królowi Œrodkowej Krainy w okresie wojny.
Bêd¹ starali siê aresztowaæ ka¿dego
Poszukiwacza nie bêd¹cego Genera³
em. Pokonani umieszczeni zostan¹ na obszarze
„Cela wiêzienna” w „Podziemiach”, na takich
samych zasadach co Ciemnica w „Mieœcie”.
Królewskiej Gwardii nie mo¿na przekupiæ kart¹
„Wino” (Ekwipunek-„Wioska”).
SI£A 10
Uzbrojony oddzia³ s³u¿yæ bêdzie wiernie
Królowi Œrodkowej Krainy w okresie wojny.
Bêd¹ starali siê aresztowaæ ka¿dego
Poszukiwacza nie bêd¹cego Genera³
em. Pokonani umieszczeni zostan¹ na obszarze
„Cela wiêzienna” w „Podziemiach”, na takich
samych zasadach co Ciemnica w „Mieœcie”.
Królewskiej Gwardii nie mo¿na przekupiæ kart¹
„Wino” (Ekwipunek-„Wioska”).
SI£A 12
Uzbrojony oddzia³ s³u¿yæ bêdzie wiernie
Królowi Œrodkowej Krainy w okresie wojny.
Bêd¹ starali siê aresztowaæ ka¿dego
Poszukiwacza nie bêd¹cego Genera³
em. Pokonani umieszczeni zostan¹ na obszarze
„Cela wiêzienna” w „Podziemiach”, na takich
samych zasadach co Ciemnica w „Mieœcie”.
Królewskiej Gwardii nie mo¿na przekupiæ kart¹
„Wino” (Ekwipunek-„Wioska”).
Koszt 6mz. Pos¹g mo¿esz kazaæ postawiæ na
dowolnym obszarze nie bêd¹cym zajmowanym
przez kartê-Miejsce. S³u¿y rozs³awieniu twojej
osoby. Pos¹g nie zmniejsza liczby ci¹gniêtych
kart na danym polu.
PRZYJACIEL
PRZYJACIEL PRZYJACIEL
PRZYJACIEL
PRZYJACIEL
WRÓG
WRÓG
PRZYJACIEL
PRZYJACIEL
MIEJSCE
MIEJSCE
GWARDZISTA
KAP£AN
PÓ£BÓG
CÓRKA PÓ£BOGA
POS¥G
MOC 12
Jako twój Przyjaciel dodaje 2 punkty
do twej Mocy, a tak¿e zawsze posiadaæ
bêdzie jeden Czar. Nie mo¿esz odt¹d
mieæ Przyjació³ p³ci ¿eñskiej.
Wynajem jednego kosztuje 1mz. Po³ó¿ ¿eton,
b¹dŸ ¿etony z cyframi, aby okreœliæ ilu ich wynaj¹³eœ
na wyprawê. Ka¿dy z nich doda 1 do twej Si³y.
Jednak za ka¿dorazow¹ chêæ skorzystania z
Gwardzisty musisz wyp³aciæ ¿o³d 1mz na osobê.
Król mo¿e korzystaæ z dowolnej liczby Gwardzistów.
Król mo¿e korzystaæ z dowolnej liczby Kap³anów.
Wynajem jednego kosztuje 1mz. Po³ó¿ ¿eton, b¹dŸ
¿etony z cyframi, aby okreœliæ ilu ich wynaj¹³eœ na
wyprawê. Ka¿dy z nich doda punkt do twej Mocy.
Jednak za ka¿dorazow¹ chêæ skorzystania z Kap³ana
musisz wyp³aciæ honorarium 1mz na osobê.
Ta przedziwna, potê¿na istota wêdrowaæ
bêdzie po Œrodkowej Krainie. Rzucaj dla
niego kostk¹ i przesuwaj zgodnie z ruchem
wskazówek zegara. Napotkany Poszukiwacz,
aby unikn¹æ walki musi ofiarowaæ mu dar:
1mz, b¹dŸ Magiczny Przedmiot. Pó³bóg nie
spadnie z Przepaœci.
Koszt 6mz. Pos¹g mo¿esz kazaæ postawiæ na
dowolnym obszarze nie bêd¹cym zajmowanym
przez kartê-Miejsce. S³u¿y rozs³awieniu twojej
osoby. Pos¹g nie zmniejsza liczby ci¹gniêtych
kart na danym polu.
Nie na sprzeda¿
PRZYJACIEL
[ Pobierz całość w formacie PDF ]