Zaklinacz wagi ZM, Zdrowie Uroda
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Ten darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja dostarczona przez
Darmowe ebookiNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
.
© Copyright by Wydawnictwo
&
Rafał Kraśnicki
rok 2010
Data: 5.01.2010
Tytuł: Zaklinacz wagi – fragment utworu
Autor: Rafał Kraśnicki
Projekt okładki: Janusz Skierkowski
Redakcja: Magdalena Michalak, Sylwia Fortuna
Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie pono-
szą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Spis treści
.........................................9
.............................................9
............................................12
................................14
...............................................20
Łatwy i
.............................26
......................................27
.......................................32
Czy liczy się tylko indeks
glikemiczny?
.............................39
..................................43
....................................43
........................................48
.............................49
..................................................................51
.....................................60
...........................................................73
Zmierz swój poziom tkanki
przekonań
.............................73
........................78
........................................................84
....................................................94
..........................................99
.............................................103
Kluczowe kwestie w
tłuszczowej
...........................105
.......................................118
............126
4. Wykorzystaj mentalne techniki w
wagą
......................135
......................................................135
...........................................................139
.....................................................140
..............................141
praktyce
....................................................................................5
1. Mity związane z
odchudzaniem
Jak zamienić tłuszcz w
mięśnie?
2. Siła własnej motywacji i
zarządzaniu
..........................................142
.........................................................145
...........................................................145
..........................................................147
..............................................150
.........................................154
Podziel się wiedzą z
.............................................164
...................................167
............................................................................171
Technika kontaktów z
ludźmi
innymi
Rafał Kraśnicki :: Zaklinacz wagi
1. Mity związane z
odchudzaniem
odchudzaniem
Suplementy na schudnięcie?
Pewnie już nie raz zetknąłeś się z kolorowymi reklamami przedsta-
wiającymi młode, świetnie wyrzeźbione osoby, które prezentują
nowy niesamowity produkt, dzięki któremu i Ty będziesz wyglądał
wspaniale oraz cieszył się życiem. Tych super-, extra-, hiper-, jedy-
nych w swoim rodzaju suplementów jest cała masa, a co drugi to
energizer, zawierający zastrzeżoną mieszankę składników.
Człowiek, któremu zależy na poprawie wyglądu własnej sylwetki,
ma często nie lada mętlik w głowie przy przeglądaniu różnego rodza-
ju produktów niezbędnych wręcz w osiąganiu wymarzonego rezulta-
tu. Kojarzymy osoby przedstawione na reklamie z prezentowanym
towarem, co przekłada się na wzbudzenie pragnienia posiadania pro-
duktu, by wyglądać jak te właśnie osoby.
Takie skojarzeniowe myślenie odbywa się często nieświadomie, jed-
nak działa, na co dowodem jest sprzedaż marnych czy nieskutecz-
nych suplementów popartych odpowiednią reklamą. Nie raz można
spotkać młodych adeptów ćwiczeń siłowych, szukających nadziei
w różnych specyfikach. Stąd częste pytania typu: „Czy masę lepiej
5
1. Mity związane z
[ Pobierz całość w formacie PDF ]