Znachorstwo v2.0, Okultyzm

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
nieoficjalny dodatek do gry Klanarchia
Podstawowe rytuay Znachorstwa
odprawiane przez Konsyliarza
"Krwawe poty"
Konsyliarz odprawie trwajcy ok. 1 min. rytua, który sprawia, e poddawana mu osoba oczyszcza swe ciao ze wszelkich
chorób, trucizn i narkotyków, straszliwie przy tym pocc si krwi, która wypywa niczym pot wszelkimi moliwymi
fragmentami skóry.
Przed tym rytuaem naley rozebra do naga osob poddawan zabiegowi. Konsyliarz odmawia sowa rytuau, spalajc
przy tym gazk dowolnej roliny i wodzc ni nad pacjentem, tak by wraz z dymem z ciaa uszo to, co ma zosta
usunite. Rytua usuwa choroby, trucizny, narkotyki lub przywraca 2 poziomy zdrowia dla Poobijanego.
Nie leczy ciej rannych.
Mechanika
Wymagajcy test Zaklinania ciaa lub 3 pkt Mocy, gazka roliny do spalenia.
"
Kriogenika"
Konsyliarz odprawia trwajcy ok. 30 min. rytua, który sprawia, e temperatura ciaa pacjenta znacznie si obnia,
spowalniaj si funkcje motoryczne. Osoba powoli zapada w sen. Podczas tego snu, trwajcego nieprzerwanie okoo 5h,
pacjentowi powraca:
Poobijany : +3 poziomy Zdrowia,
Lekko Ranny: +2 poziomy Zdrowia
Ciko Ranny: + 1 poziom Zdrowia
Podczas rytuau Konsyliarz polewa ciao pacjenta wod, która zamienia si w lód, bez wzgldu na temperatur otoczenia.
Mechanika
Trudny test Zaklinania ciaa lub 3 pkt Mocy, 2 litry wody
"
Integracja koca"
Konsyliarz odprawie trwajcy ok. 10 min. rytua, który natychmiast scala pknite koci.
Zanim jednak Konsyliarz przystpi do rytuau, musi koniecznie upi pacjenta, inaczej rytua nie powiedzie si.
Do oprawienia rytuau niezbdne s skadniki, które zostaj spalone podczas jego odprawiania.
Mechanika
Zwyky test Zaklinania ciaa lub 1 pkt Mocy, ko zwierzcia, gotowane jajko oraz szklanka alkoholu wszystko spalane
podczas trwania rytuau
"
Sanktuarium"
Konsyliarz odprawie trwajcy ok. 4 min. rytua, który oczyszcza ywno i wod ze wszelkich skae, za zepsutym
i zgniym pokarmom przywraca wieo.
Konsyliarz odprawia rytua, podczas którego przegotowuje odrobin pyny i ywnoci, dodajc do nich 1 dawk
Antydotu. Po odparowaniu w pojemniku zostaje popió, który naley zakopa - to w nim s teraz zanieczyszczenia.
Mechnika
Zwyky test Transmutacji substancji oczyszcza okoo 5 kg ywnoci lub10 litrów wody [lub kombinacj tych proporcji],
kade przebicie to dodatkowe 5 kg ywnoci lub10 litrów wody [lub kombinacja tych proporcji]
"
Ognista blizna"
Konsyliarz odprawie trwajcy ok. 10 min. rytua, który oczyszcza rany ofiary ze splugawienia.
Nó, lub inne ostre narzdzie, wstawiane jest ostrzem w ogie. Gdy ostrze jest nagrzewane, Konsyliarz powtarza sowa
rytuau, a po jego zakoczeniu nacina splugawion ran, wyciska ma i rop, a nastpnie wypala ran gorcym ostrzem.
Nastpnie ostrze trzeba ponownie zanurzy w pomienie, by pozby si pozostaoci.
Obrzd ten usuwa jedn splugawion ran.
Mechanika
Trudny test Transmutacji Substancji, 1 pkt Mocy, nó lub inne ostrze
1
nieoficjalny dodatek do gry Klanarchia
'''''''''''''''''''''''''''''''''(Znachorski'Likwor(
Konsyliarz'odprawie'trwaj cy'ok.'1h.'rytua$,'podczas'którego
przygotowuje'napój,'który'usunie'konkretn 'zdiagnozowan 'chorob%
lub'zaraz%.'By'go'przygotowa",'Konsyliarz'musi'rozpozna"'chorob%
poprzez'zbadanie'nosiciela.'Dopiero'po'udanym'rozpoznaniu,'mo#na
przyst pi"'do'odprawienia'rytua$u.'Hamuje'on'rozwój'choroby'i'od
tego'momentu'mo#na'ju#'oczekiwa"'powolnego'powrotu'do'zdrowia.
Mechanika
Udany'test'Zaklinania'cia$a'dla'zdiagnozowania'chorób'trudno!"
zale#na'od'rodzaju'choroby:
-'
tr d'to'test'Zwyk$y,
-'
bagienna'gor czka'to'test'Wymagaj cy,
-'
wirus'stworzony'w'Laboratorium'„Wektor”'to'test'Bardzo'trudny
[do'ka#dego'rytua$u'MG'ma'prawo'doda"'wymóg'dodatkowych'przebi"]
Rytua$:
Wymagaj cy'test'Transmutacji'substancji,'ka#de'przebicie'to'15'dawek
Do'jego'przeprowadzania'potrzebne'jest'du#e'naczynie'do'zagotowania'wody
[ok'10'litrów],'pó$'litra'alkoholu,'2'dawki'Antydotu,'4'dawki'Panaceum,
oraz'3'wybrane'przez'MG'zio$a.
"
Protekcjonizm przodka"
Konsyliarz, widz c czyj ! !mier", mo#e rozpocz " rytua$ Protekcjonizmu Przodka.
Wzywa ducha kogo! z rodziny ofiary, by ten powstrzyma$ dusz% umar$ego przed opuszczeniem cia$a.
Dzi%ki temu zyskuje 1 dzie& [24h] na doprowadzenie ca$a ofiary do stanu, w którym mo#liwe jest o#ywienie zmar$ego
[z$ czenie ko!ci, za$atanie ran, itp.].
Wa#ne, by ca$o zosta$o zabezpieczone przed rozk$adem [np. poprzez Kriogenik% ].
Mechanika
Rytua$ trwa 10 min. Podczas jego odprawiana Konsyliarz musi zje!" kawa$ek cia$a ofiary, a nast%pnie wej!" w trans
[np.: poprzez za#ycie Mayaxatli lub wywaru z Duszo$apa Samotnika] i wezwa" którego! z Przodków zmar$ego.
Rytua$ mo#na przeprowadzi" tylko raz, i trzeba go rozpocz " w ci gu 30 min od !mierci ofiary.
By móc odprawi" ten rytua$ Konsyliarz musi posiada":
Bardzo Dobry Kult przodków
Bardzo Dobre Dominowanie Ducha
Bardzo Dobre Zaklinania cia$a
Wezwanie ducha przodka:
Wymagaj cy test Kultu przodków
Powi zanie Przodka z cia$em:
Wymagaj cy test Dominowania Ducha + Wymagaj cy test Zaklinania cia$a, +2 pkt Mocy.
Po udanym rytuale Przodek przejmuje opiek% nad duchem zmar$ego, a Konsyliarz zaczyna uzdrawia" cia$o.
Wskrzeszony budzi si% z k2 Przekle&stwami.
[quba'2010]
2
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl