Zmodyfikowana rozszerzona karta postaci D&D 3.5 PL, RPG
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Odpowiednia dla postaci ka
dej rasy b
dz klasy (Wł
czaj
c w to postacie wieloklasowe)
GCZ
IMI
POSTACI
KLASA I POZIOM
EPP
SA/SZABLON
ROZMIAR
PŁE
CHA
KTER
BÓSTWO
WZROST
WAGA
WYGL
D
WARTOCI ATRYBUTÓW
MOLIWOCI BOJOWE
PUNKTY WYTRZYMAŁOCI
BAZOWA PREMIA DO ATAKU
S
=
+
+
-
SIŁA
SUMA
BAZOWA +
MOD. Z SY
PREMIA
Z USPWNIENIA
ROZM.
MODYFITORY
ROZM.
MODYFITORY
MODYFI
TOR
Z SIŁY
ATAK
PREMIA DO ATAKU
OBENIA
KRYTYK
=
ZR
+
+
-
ZRCZNO
SUMA
BAZOWA +
MOD. Z
SY
PREMIA
Z USP
WNIENIA
ROZM.
MODYFI
TORY
ROZM.
MODYFI
TORY
MODYFI
TOR
ZE ZR
CZNO
I
PRZYROST ZASIGU
RODZAJ
UWAGI/POCISKI
=
+
+
-
BD
ATAK
PREMIA DO ATAKU
OBENIA
KRYTYK
BUDOWA
SUMA
BAZOWA +
MOD. Z SY
PREMIA
Z USPWNIENIA
ROZM.
MODYFITORY
ROZM.
MODYFITORY
MODYFI
TOR
Z BUDOWY
PRZYROST ZASIGU
RODZAJ
UWAGI/POCISKI
=
+
+
-
INT
INTELEKT
SUMA
ATAK
PREMIA DO ATAKU
OBENIA
KRYTYK
BAZOWA +
MOD. Z
SY
PREMIA
Z USP
WNIENIA
ROZM.
MODYFI
TORY
ROZM.
MODYFI
TORY
MODYFI
TOR
Z INTELEKTU
=
+
+
-
RZT
PRZYROST ZASIGU
RODZAJ
UWAGI/POCISKI
ROZTROPNO
SUMA
BAZOWA +
MOD. Z
SY
PREMIA
Z USP
WNIENIA
ROZM.
MODYFI
TORY
ROZM.
MODYFI
TORY
MODYFI
TOR
Z ROZTROPNO
CI
ATAK
PREMIA DO ATAKU
OBENIA
KRYTYK
=
+
+
-
CHA
CHARYZMA
SUMA
PRZYROST ZASI
GU
RODZAJ
UWAGI/POCISKI
BAZOWA +
MOD. Z
SY
PREMIA
Z USP
WNIENIA
ROZM.
MODYFI
TORY
ROZM.
MODYFI
TORY
MODYFI
TOR
Z CHARYZMY
SZYBKO
MODYFITOR INICJATYWY
+
+
+
+
MODYFITOR ZWARCIA
SUMA
BAZOWA PREMIA
D O ATA KU
MODYFITOR Z
SIŁY
MODYFITOR
Z ROZMIARU
RÓNORODNE
MODYFITORY
RZUTY OBRONNE
MODYFI
TORY WARUNKOWE
BAZOWA
PREMIA
MODYFITOR
Z ATRYBUTU
MODYFITOR
MAGICZNY
RONORODNE
MODYFITORY
TYMCZASOWE
MODYFITORY
SUMA
WYTRWAŁO
=
+
+
+
+
(BUDOWA)
REFLEKS
=
+
+
+
+
(ZRCZNO)
WOLA
=
+
+
+
+
(ROZTROPNO)
KLASA PANCERZA
= 10 +
+
+
+
+
+
+
KP
SUMA
PREMIA
Z PANCERZA
PREMIA
Z TARCZY
PREMIA
ZE ZR
MODYFITOR
Z ROZMIARU
NATULNY
PANCERZ
MODYFITOR
Z ODBICIA
ROZMAITE
MODYFITORY
DODATKOWA OBRONA
____________________
____________________
____________________
____________________
____________________
____________________
____________________
____________________
____________________
____________________
DOTYK
NIEPRZYGOTOWANY
ZAŁOONA ZBROJA
MAKS. ZR
DO TESTÓW
WAGA
NIESIONA TARCZA
MAKS. ZR
DO TESTÓW
WAGA
EKWIPUNEK
PUNKTY
DO
WIADCZENIA
PRZEDMIOTY PRZY POSTACI
PRZEDMIOT
MIEJSCE
WAGA
PRZEDMIOTY W INNYM MIEJSCU
PRZEDMIOT
MIEJSCE
WAGA
NOSZONE PRZEDMIOTY
GŁOWA
(OBRCZ. CZAP, HEŁM BD RELIKWIARZ)
DŁONIE
(RWICZKI BD RWICE)
OCZY
(SOCZEWKI BD OKULARY)
MIONA/NADGARSTKI
(BNSOLETY BD RWASZE)
CIAŁO
(SZATA B
D
ZBROJA)
SZYJA
(AMULET, BROSZA, MEDALION, NASZYJNIK, WISIOREK BD SBEUSZ)
MIONA
(PŁASZCZ, PELERYNA BD OPOCZA)
TUŁÓW
(MIZEL, ORNAT BD KOSZULA)
MOLIWE
OBCIENIE
PIERCIE #1
PAS
LEKKIE
OBCIENIE:
SREDNIE
OBCIENIE:
CIE
KIE
OBCI
ENIE:
PIER
CIE
#2
STOPY
(BUTY BD PANTOFLE)
PIENIDZE
MAGIA
ZAKLCIA
RZUT OBRONNY NA CZAR
MODYFITORY WARUNKOWE
MOD
ST.
DOMENY
(TYLKO PŁANI)
NAZWA DOMENY
ZESŁANA MOC
NAZWA DOMENY
ZESŁANA MOC
ZNANE
CZARY
ST RZ.OBR.
NA CZAR
CZARY
DZIENNIE
PREMIOWE
CZARY
ZNANE
CZARY
ST RZ.OBR.
NA CZAR
CZARY
DZIENNIE
PREMIOWE
CZARY
SZKOŁA SPECJALIZACJI
POZIOM
0
POZIOM
5
(TYLKO CZARODZIEJE)
SZKOŁA SPECJALIZACJI
(PREMIA +2 DO CZAROSTWA BY
NAUCZY SIE CZARÓW Z WYBNEJ SZKOŁY)
ZABRONIONA SZKOŁA
ZABRONIONA SZKOŁA
1
6
RYZYKO NIEPOWODZENIA
CZARU WTAJEMNICZE
%
2
7
ODEGNANIE/RCENIE NIEUMARŁEGO
3
8
MODYFITOR
ODEGNANIA
OBENIA
PRZEZ ODEGNANIE
ZY NA DZIE
4
9
3 + MODYFITOR Z CHA
(+3 Z ATUTEM DODATKOWE ODP
DZENIE)
1k20 + MODYFITOR Z CHA
2k6 + POZIOM PŁANA + MODYFITOR Z CHA
PSIONI
PUNKTY MOCY NA DZIE
MOCE PSIONICZNE
ZNANE MOCE
MAKSYMALNY ZNANY POZIOM MOCY
PODSTAWOWA DYSCYPLINA
SZAŁ
UYTO SZAŁU
MINEŁO RUND
SZAŁ/DZIE
CZAS TRWANIA
PREMIA DO
S/BD
PREMIA DO
RZUTU NA WOL
DO KP
CZARY/MOCE
1_________________________
2_________________________
3_________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
4_________________________
5_________________________
6_________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
7_________________________
8_________________________
9_________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
__________________________
MPANIA
MISTRZ GRY
UMIEJTNOSCI
CECHY SOWE/KLASOWE
ATRYBUT
KLUCZOWY
MODYI
TOR
UMIEJ
TNO
CI
MODYFI
TOR
Z ATRYBUTU
ROZMAITE
MODYFI
TORY
NGI
NAZWA UMIEJETNOSCI
A
UTOHIPNOZA
=
+
+
RZT
B
LEFOWANIE
=
+
+
CHA
C
ICHE PORUSZANIE SI
*
ZR
=
+
+
C
ZAROSTWO
=
+
+
INT
D
ALEKIE SPOJRZENIE
=
+
+
INT
D
YPLOMACJA
CHA
=
+
+
F
AŁSZERSTWO
=
+
+
INT
J
EDDZIECTWO
ZR
=
+
+
ATUTY I WADY
J
ZYK OBCY
=
+
+
INT
K
ONCENT
CJA
=
+
+
BD
L
ECZENIE
=
+
+
RZT
N
ASŁUCHIWANIE
=
+
+
RZT
O
DCYFROWYWANIE ZAPISKÓW
=
+
+
INT
O
TWIE
NIE ZAMKÓW
=
+
+
ZR
P
ŁYWANIE **
=
+
+
S
P
OST
POWANIE ZE ZWIERZ
TAMI
=
+
+
CHA
P
RZEBIE
NIE
CHA
=
+
+
P
RZESZUKIWANIE
=
+
+
INT
P
SIONIZM
=
+
+
INT
R
ZEMIOSŁO (________________)
INT
=
+
+
R
ZEMIOSŁO (________________)
=
+
+
INT
R
ZEMIOSŁO (________________)
INT
=
+
+
JZYKI
POCZ
TKOWE J
ZYKI = WSPÓLNY +
SOWY + JEDEN NA PUNKT PREMII Z INT
S
NIE *
=
+
+
S
S
POSTRZEGAWCZO
=
+
+
RZT
S
TABILIZOWANIE SIEBIE
=
+
+
BD
S
ZACOWANIE
=
+
+
INT
S
ZTU
PRZETRWANIA
=
+
+
RZT
U
KRYWANIE SI
*
=
+
+
ZR
U
NIESZKODLIWIANIE MECHANIZMÓW
INT
=
+
+
U
YWANIE LIN
=
+
+
ZR
NOTATKI
U
YWANIE PSIONICZNYCH URZ
DZE
CHA
=
+
+
U
YWANIE MAGICZNYCH URZDZE
CHA
=
+
+
W
IEDZA (_____________________)
=
+
+
INT
W
IEDZA (_____________________)
W
IEDZA (_____________________)
W
IEDZA (_____________________)
W
IEDZA (_____________________)
INT
=
+
+
=
+
+
INT
INT
=
+
+
=
+
+
INT
W
SPINACZ
*
=
+
+
S
W
YCZUCIE POBUDEK
=
+
+
RZT
W
YST
PY (_____________________)
=
+
+
CHA
W
YST
PY (_____________________)
=
+
+
CHA
W
YST
PY (_____________________)
=
+
+
CHA
W
YZWALANIE SI
*
=
+
+
ZR
Z
ACHOWANIE RÓWNOWAGI *
=
+
+
ZR
Z
AST
SZANIE
=
+
+
CHA
=
+
+
Z
AWÓD (______________________)
RZT
Z
AWÓD (______________________)
=
+
+
RZT
Z
BIENIE INFORMACJI
=
+
+
CHA
=
+
+
Z
R
CZNA DŁO
*
ZR
Z
WINNO *
=
+
+
ZR
=
+
+
=
+
+
=
+
+
=
+
+
=
+
+
=
+
+
=
+
+
=
+
+
=
+
+
=
+
+
=
+
+
Umiejtnoci zapisane kursyw odnosz si do psioniki
Zaznacz ten kwadrat, jeeli jest to umiejtno klasowa twojego bohatera.
Oznacza umiejtno, któr mona uywa, nawet jeli nie zostało si w niej wyszkolonym.
*
Tej umiejtnoci dotyczy ewentualna kara do testów z pancerza (podwojona w przypadku pływania).
©2005 Wizards of the Coast, inc. Dungeons & Dragons i jego logo s znakami handlowymi Wizards of the Coast inc. w USA i innych krajach. Zezwolenie udzielone na kopiowanie na uytek własny.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]