Zwycięska przewaga w biznesie - Paweł Wiącek, A- NOWOŚCI
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji"Zwycięska przewaga wbiznesie"Darmowa publikacja dostarczona przezZloteMysli.plCopyright by Złote Myśli & Paweł Wiącek, rok 2011Autor: Paweł WiącekTytuł: Zwycięska przewaga w biznesieData: 04.05.2015Złote Myśli Sp. z o.o.ul. Toszecka 10244-117 Gliwicewww.zlotemysli.plemail:kontakt@zlotemysli.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłączniew formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartościpublikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodniez regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani zaich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Spis treściWstęp ...........................................................................................................................7Efektywność naszych działań to klucz do sukcesu ..................................................81 Przyczyny zdobywania i utraty klientów.......................................................................9Poznaj mocne strony swojego biznesu .................................................................10Poznaj słabe strony swojego biznesu ...................................................................16Troska o klienta ....................................................................................................19Troska o partnera biznesowego ...........................................................................20Postępowanie w wypadku utraty partnera biznesowego ..............................212 Jeśli nie musisz, nie konkuruj! ....................................................................................27Analiza SWOT.......................................................................................................283Kreatywna sprzedaż ...................................................................................................33Pokazuj ludziom korzyści, a nie cechy produktu ...................................................33Gra sprzedaży ......................................................................................................37Wiarygodność oraz jednostki satysfakcji .............................................................39Doradztwo w sprzedaży .......................................................................................40Zainteresowanie klienta dzwoniącego .................................................................41Uczciwa propozycja ..............................................................................................44Entuzjazm w sprzedaży........................................................................................45Ubranie w sprzedaży bezpośredniej .....................................................................46Idealny przekaz handlowy ...................................................................................464 Wprowadzenie firmy w świat internetu......................................................................49Krok pierwszy: strona internetowa ......................................................................49Daj się odnaleźć, czyli widoczność w internecie.............................................52Krok drugi: zintegrowanie z naszą stroną internetową usługi Google Analytics ...54Zakładka pierwsza: „przegląd użytkowników”...............................................56Zakładka druga: „nakładka mapy”.................................................................58Zakładka trzecia: „przegląd źródeł odwiedzin”...............................................59Krok trzeci: niech Cię zobaczą, czyli omówienie korzyści płynącychz Google AdWords ................................................................................................60Założenie konta Google AdWords ..................................................................63Stworzenie kampanii reklamowej .................................................................65Koniec formalności — czas na korzyści ........................................................80Statystyki kampanii reklamowych ................................................................84Krok czwarty: pozycjonowanie strony, czyli więcej za mniej ................................92Facebook..............................................................................................................99Podsumowanie ..................................................................................................1015 Strategie podnoszące sprzedaż w internecie ............................................................103Sprzedaż produktów w internecie — czyli daj się pokochać .............................103YouTube .............................................................................................................108Marketing szeptany ...........................................................................................109Daj klientowi wartość dodaną, która nic nie kosztuje.........................................111Daj to, co stanowi wartość, zwiększ sprzedaż, zdobądź e-mail klienta...............112Zrób dobre wrażenie i zatrzymaj klienta ............................................................113Osamotnienie użytkownika w internecie ...........................................................116Przydatne informacje oraz porady .....................................................................1176 Skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów .................................................119Dialog z klientem ...............................................................................................1227 Techniki wywierania wpływu na ludzi ......................................................................127Reguła wzajemności ..........................................................................................127Pisk, wrr.............................................................................................................129Reguła społecznego dowodu słuszności.............................................................130Reguła konsekwencji .........................................................................................132Zasada kontrastu ...............................................................................................134Zasada niedostępności .......................................................................................1358 Zasady i rady, o któr ych naprawdę war to pamiętać ........................ 139Polowanie na grube ryby ...................................................................................139Dotrzyj do klienta, zanim będzie potrzebował Twoich usług ..............................140Umiejętność taktownej sprzedaży .....................................................................141Daj klientowi więcej, niż się od Ciebie oczekuje .................................................142Sposób na wygrywanie przetargu i sprzedaż produktu klientowi,który nie chce go od nas kupić, a kupuje od kogoś innego .................................143W poszukiwaniu wzajemnych korzyści ..............................................................145Praktyczne rady .................................................................................................1459. Zarządzanie czasem oraz wyznaczanie celów ...........................................................147Cele ...................................................................................................................147Zarządzanie czasem ...........................................................................................14910 Podsumowanie.........................................................................................................153Pomocne narzędzia ..................................................................................................155
[ Pobierz całość w formacie PDF ]