Zglaszanie dyskow SEAGATE na gwarancje-[miner], miner
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
REKLAMACJA SEAGATE
Tutorial ten powstał, Ŝeby oszczędzić niektórym kupującym straty czasu i nerwów do niektórych
sprzedawców sprzętu, szczególnie w sytuacji gdy dysk został kupiony na Allegro, w sklepie wysyłkowym,
ktoś zapomniał dowodu zakupu, zniszczył się, firma "KRZAK inc." wyparowała itp. itd. Ogólnie
problemów mogą być setki.
Czasem przychodzi moment, Ŝe Nasza Barracuda odmawia szanownej współpracy, wtedy z pomocą
przychodzi nam producent, udzielając na swoje napędy 5 lat bezpośrednej gwarancji.
Od czego zacząć.
Wchodzimy na stronę producenta www.seagate.com :
Od razu w lewym górnym rogu zmieniamy język serwisu na polski (będzie nam się łatwiej połapać) :
Następnie przechodzimy w zakładkę "WSPARCIE" :
Wybieramy "Pomoc w zakresie gwarancji i zwrotów" :
Następnie klikamy na "Dokonaj zwrotu dysku jako gość" :
Pojawia Nam się narzędzie sprawdzające stan gwarancji urządzenia. Jeśli mamy więcej niŜ jeden dysk,
klikamy na "Dodać kolejny produkt?" :
Pojawia się kolejna rubryka :
Po wstępnej konfiguracji i zapoznaniu się, podajemy modele napędów, ich numery seryjne,
[WAśNE]
zaznaczamy kraj, do którego produkt ma zostać odesłany (po realizacji gwarancji, w Naszym
przypadku Polska!)
, następnie wpisujemy kod z obrazka i zatwierdzamy "Wyślij" :
Pojawia się strona z dokładną informacją na temat gwarancji i zgłoszonych produktów, klikamy "Dalej" :
W rubryki oznaczone * wpisujemy potrzebne dane,
[WAśNE] pod te dane producent odeśle produkty,
więc nie moŜna podawać nieprawdziwych informacji
. Potrzebny jest równieŜ działający adres e-mail,
poniewaŜ firma Seagate na bieŜąco informuje Nas o stanie reklamacji ! :
[ Pobierz całość w formacie PDF ]