Zbuduj swój wizerunek - Rafał Dorobek, A1 - Nowości

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji"Zbuduj swój wizerunek"Darmowa publikacja dostarczona przezZloteMysli.plCopyright by Złote Myśli & Rafał Dorobek, rok 2007Autor: Rafał DorobekTytuł: Zbuduj swój wizerunekData: 08.05.2015Złote Myśli Sp. z o.o.ul. Toszecka 10244-117 Gliwicewww.zlotemysli.plemail:kontakt@zlotemysli.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłączniew formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartościpublikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodniez regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani zaich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)SPIS TREŚCIWAŻNIEJSZE NIŻ WSTĘP.................................................................4ROZDZIAŁ 1.......................................................................................8JAK NAS POSTRZEGAJĄ I CO WIEDZĄ O NAS INNI?..................................8WŁADZA........................................................................................................14MYŚLENIE NA SKRÓTY...............................................................................17TEORIE POTOCZNE....................................................................................22STEREOTYPY I PRZEKONANIA.................................................................24EFEKT PIERWSZEŃSTWA, ŚWIEŻOŚCI. EFEKT KONTRASTUI ASYMILACJI...............................................................................................27ATRAKCYJNOŚĆ..........................................................................................31ROZDZIAŁ 2....................................................................................35POCHLEBSTWA WOBEC INNYCH.................................................................35Technika 1......................................................................................................35ROZDZIAŁ 3....................................................................................53TWORZENIE PODOBIEŃSTWA......................................................................53Technika 2.....................................................................................................53ROZDZIAŁ 4....................................................................................70ZWIĘKSZANIE WŁASNEJ ATRAKCYJNOŚCI...............................................70Technika 3..........................................................................................................70ATRAKCYJNOŚĆ FIZYCZNA.......................................................................71ROZDZIAŁ 5.....................................................................................97PREZENTOWANIE ATRAKCYJNOŚCI INTERPERSONALNEJI POSIADANYCH CECH OSOBOWOŚCI........................................................97Technika 4.....................................................................................................97ROZDZIAŁ 6...................................................................................121PREZENTOWANIE SKROMNOŚCI...............................................................121Technika 5....................................................................................................121ZBUDUJ SWÓJ WIZERUNEK–darmowy fragment –Złote MyśliRafał Dorobek● str.4WAŻNIEJSZE NIŻ WSTĘPCZYM JEST WIZERUNEK I DLACZEGO WARTO O NIEGO DBAĆ?Każda strona książki, którą właśnie czytasz, będzie wyjaśniała, conależy zrobić, aby dobrze zaprezentować się innym ludziom. Jed-nakże pytanie zaczynające się od słowa „co? ” jest najmniej ważne.Każdego dnia na całym świecie ludzie zadają sobie pytanie: „Comogę w sobie zmienić? ” i od razu przechodzą do działania. Więk-szość z nich nie wie jednak, do czego prowadzą takie zmiany, a już napewno nie mają pojęcia, jakie są ograniczenia stosowania niektórychmetod. Chyba że doświadczą tego na własnej skórze... Lecz wtedy jużznacznie stracą w oczach wszystkich, którzy ich oceniają. Zanimprzejdziemy do działań, powinniśmy zastanowić się nad kilkomaważnymi kwestiami – przede wszystkim nad tym, co chcemy os-iągnąć. Możemy starać się zdobyć czyjąś sympatię, osiągnąć poczuciekompetencji w oczach innych, a nawet ich zazdrość lub współczucie.Wszystko zależy od tego, jakie działania podejmiemy. W tej książceznajdziecie szereg metod pozwalających na uzyskanie przede wszys-tkim sympatii drugiej osoby, ale gdy możemy otrzymać coś jeszcze,na pewno wspomnę o dodatkowych korzyściach. Dotarliśmy właśniedo miejsca, w którym można wymienić pierwszą dobrą radę doty-czącą kształtowania własnego wizerunku:Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Rafał DorobekZBUDUJ SWÓJ WIZERUNEK–darmowy fragment –Złote MyśliRafał Dorobek● str.5JEŻELI MOŻNA UPIECDWIE PIECZENIE NA JEDNYM OGNIU,TO NIGDY TEGO NIE IGNORUJI NIE OMIJAJ TAKICH SYTUACJI.Wizerunek to obszar szczególny, tym bardziej, że jest elementemprywatnym, osobistym. Jeżeli sytuacja pozwala na uzyskanie pod-wójnej albo nawet potrójnej korzyści – zawsze podejmij działanie!Zacznij od zastanowienia się, czy warto i czy Twój plan ma szansę siępowieść. Jeśli nie, spokojnie zrezygnuj, ale jeśli są duże szanse na os-iągnięcie sukcesu – zrób to! Przed chwilą wspomniałem o tym, że taksiążka pozwoli Ci na pozyskiwanie sympatii innych osób, ale chcędodać, że metody kreowania swojego wizerunku tak, aby prezen-tować się jako osoba kompetentna czy wzbudzająca określone emoc-je, zostaną przedstawione w pozostałych częściach tej serii. Ogrommateriału, który dotyczy autoprezentacji, nie pozwala właściwie nazawarcie całej wiedzy w jednej książce – jeśli ktoś jednak takąksiążkę wyda, to możesz mieć pewność, że jest tam zbyt mało infor-macji dla Ciebie.CZYM TA KSIĄŻKA RÓŻNI SIĘ OD INNYCH ?Jej autor jest Polakiem i pisze o polskiej rzeczywistości.Najbardziej irytującym elementem książek, które można znaleźćw księgarni, jest fakt, że w większości są one tylko tłumaczeniamitekstów pisanych przez autorów ze Stanów Zjednoczonych, WielkiejBrytanii albo Niemiec. W związku z tym opisywane w nich sytuacjesą zaczerpnięte z nieco innej rzeczywistości niż nasza. Książki amery-kańskie przedstawiają nam ludzi bawiących się na wystawnych ban-kietach organizowanych przez firmę co tydzień, oferują rady, jak za-chowywać się w 100-piętrowych budynkach, oraz mówią nam, coCopyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Rafał Dorobek [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl