Zostan SuperPartnerem - wersja light, Biznes, E-biznes, Firma

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
© Copyright for Polish edition by
Data: 10.05.2008
Tytuł: Zostań SuperPartnerem — fragment utworu
Autor: Krzysztof Abramek
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
.......................33
..................................................................35
............................................................38
...............................................................................41
...............................................................45
.....................................................................46
..................................................................................47
..........................................................49
..............................................................50
.........................................................53
..................................................................54
.......................................................................54
.......................................................................55
........................................................................55
....................................................................56
........................................56
......................................................................57
.............................................................59
.............................................................................59
.............................................................................60
PASJĘ
NA
GOTÓWKĘ
.....................................................................................5
.................................................7
.................................................7
....................................................9
...................................................................10
............................................12
.........................................................................14
.............................14
.........................................15
............................................................................17
..................................................................20
....................................................................20
.....................................................21
.......................................................................23
..................................................25
........................................................................29
...........................................32
BUTIKI TEMATYCZNE, CZYLI
ZAMIEŃ
.............................................62
..............................................................................67
.................................................69
.............................................................................71
.........................................73
..............................................................................75
........................................................................75
................................................................76
.......................................................................77
.......................................................79
..........................................................................79
................................................................................80
..............................................................81
.................................................................82
.....................................................................83
................................................................................84
......................................................................85
..............................................87
..........................87
.................................................92
..................................................................................93
...............................................................................95
............................................................99
............................................................102
..............................................................108
....................................................108
.............................................................................110
..................................................................115
Czy internet potrzebuje network marketingu i
................118
...................124
............................................127
.....................................132
.........................................................................137
...................................................141
....................................145
.............................................................154
...............................................................................157
.........................................................159
vice versa?
ZOSTAŃ SUPERPARTNEREM

darmowy fragment

Krzysztof Abramek

str. 5
Jak wybrać program partnerski?
Przede wszystkim powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie:
Jaki program partnerski jest odpowiedni dla mnie i dla mojej strony
www?
Kluczem jest tu dopasowanie rodzaju produktów/usług do tematyki Two-
jej strony.
Niezależnie od tego, istnieje cały szereg parametrów, które należy brać
pod uwagę. Jest wiele programów partnerskich, a ich liczba stale wzra-
sta. Istotnym elementem jest więc wybór odpowiedniego.
Kryteria wyboru programów partnerskich,
MLMów.
Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę:
1. Kiedy powstała firma i od jak dawna funkcjonuje program partner-
ski. Im dłuższy staż, tym większa wiarygodność. Do nowych PP trze-
ba podchodzić ze specjalną ostrożnością, szczególnie jeśli zarówno
PP jest nowy, jak i sama firma niedawno powstała.
2. Jakie są podstawy prawne działania. Zgodnie z polskim prawem, na
stronie www powinny znajdować się detale dotyczące nazwy, adre-
su, statusu prawnego przedsiębiorstwa itp.
3. Jaki jest globalny obrót firmy. Im większy tym większa wiarygod-
ność, lecz niekoniecznie lepsze warunki dla partnerów.
4. Asortyment produktów, ich jakość i unikalność. Zdecydowanie efek-
tywniejsza i zyskowniejsza jest sprzedaż produktów, które nie są
Copyright by Wydawnictwo
& Krzysztof Abramek
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl