Zostan SuperPartnerem!(2), WWW - E-biznes

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy ebook to darmowa wersja promocyjna,
nie przeznaczona do sprzedaży, dołączana do drukowanej
książki o tym samym tytule.
Nr zamówienia:
{ORDERID}
Nr Klienta:
{USERID}
Data realizacji zamówienia:
{ORDERDATE}
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani
w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana
w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania
się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie z
© Copyright for Polish edition by
Data: 12.03.2007
Tytuł: Zostań superpartnerem
Autor: Krzysztof Abramek
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-188-7
Projekt okładki: Joanna Kopik
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
.....................................................................................5
.................................................7
.................................................7
....................................................9
....................................................................10
............................................12
.........................................................................14
.............................14
.........................................15
............................................................................17
..................................................................20
....................................................................20
.....................................................21
.......................................................................23
...................................................25
.........................................................................29
...........................................32
BUTIKI TEMATYCZNE,
.................................................33
.................................................................35
............................................................39
...............................................................................42
...............................................................46
....................................................................47
..................................................................................48
..........................................................50
..............................................................51
.........................................................54
..................................................................55
.......................................................................55
.......................................................................56
........................................................................56
...................................................................57
........................................57
......................................................................58
.............................................................60
.............................................................................60
.............................................................................61
..............................................63
..............................................................................68
.................................................70
..............................................................................72
.........................................74
..............................................................................76
........................................................................76
................................................................77
.......................................................................78
.......................................................81
..........................................................................81
................................................................................81
..............................................................82
.................................................................84
.....................................................................85
................................................................................86
......................................................................87
...............................................89
.........................89
.................................................94
..................................................................................95
...............................................................................97
..........................................................101
............................................................104
..............................................................110
....................................................110
.............................................................................112
..................................................................117
...............120
...................127
............................................130
.....................................135
........................................................................139
...................................................143
....................................148
.............................................................156
...............................................................................159
...............................................161
ZOSTAŃ SUPERPARTNEREM – Krzysztof Abramek
Wstęp

str.
5
Wstęp
Czego nie wie 95% uczestników programów partnerskich?
Zostało wielokrotnie udowodnione, że większość (w granicach 80%) osób
biorących udział w programach partnerskich czy przeróżnych MLM-ach nie
zarabia pieniędzy.
Czy Ty należysz do tej grupy?
Czy chciałbyś to zmienić?
Dlaczego tak się dzieje?
W głównej mierze dzieje się tak z powodu traktowania PP jako czegoś
dodatkowego, a więc w sposób niezbyt poważny, ponieważ zwykle samo
przystąpienie do PP nie wiąże się z poniesieniem istotnych kosztów lub
wręcz jest bezpłatne. Ludzie pod wpływem chwili, tekstu reklamowego
rejestrują się i... nie podejmują zbytnich wysiłków, aby coś z tym zrobić.
Dlaczego miałbyś mnie słuchać?
Krzysztof Abramek jest jedyną i najlepszą znaną mi osobą zdolną do
napisania przewodnika osiągania sukcesu w programach partnerskich.
Jest najlepszym partnerem mojego programu partnerskiego. Sam
w początkach istnienia cnebPoints wygenerował ponad 40% dochodu
całego programu.
To, co stawia go daleko przed znakomitą większością partnerów
przeróżnych programów partnerskich, to... AKCJA. Krzysztof po prostu
(i aż) robi to, co powinien robić kandydat na SuperPartnera.
Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes i właściciel
Copyright by Wydawnictwo
& Krzysztof Abramek
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl